آموزش تکنولوژی

آموزش بک آپ گیری از هارد با نرم افزار EaseUS Todo Backup Free

نرم افزار EaseUS Todo Backup Free

در اینجا ما یک نرم افزار بسیار مفید(رایگان) جهت تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز و درایوها به شما معرفی میکنیم و همینطور به شما میگیم که چطوری فایل های بک آپ بسازید تا هر وفت ویندوز خراب شد تقریبا درزمان ۲۰ دقیقه همه چیزو به حالت قبل برگردونید

برای انجام اینکار ما از نرم افزار کاربردی EaseUS Todo Backup Free استفاده میکنیم، این نرم افزار دارای نسخه رایگان و پولی برای ویندوز ۱۰، ۸ و۷  می‌باشد.

آموزش نرم افزار EaseUS Todo Backup Free

برای شروع ابتدا نرم افزار را دانلود و بر روی ویندوز خود نصب کنید. پس از نصب، برنامه را اجرا کنید.

لیتک دانلود نرم‌افزار

نرم افزار EaseUS Todo Backup Free

تهیه نسخه پشتیبان از داریو ویندوز با Disk/Partition Backup

توسط این بخش شما میتوانید از پارتیشن های ویندوز خود مثل داریو C و سایر درایو ها با تعیین مقصد به صورت لحظه ای یا زمان بندی شده، تنها از فایل های جدید اضافه شده و یا فایل های تغییر کرده بکاپ بگیرید.

نرم افزار EaseUS Todo Backup Free

تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز با انتخاب گزینه System Backup

با انتخاب این ابزار برنامه تنها با یک کلیک فرآیند بکاپ گیری از سیستم عامل فعلی بدون ایجاد وقفه و مشکل در روند کار ویندوز در حال اجرا، شروع خواهد شد.

نرم افزار EaseUS Todo Backup Free

در قسمت Destination آدرس ذخیره فایل پشتیبان را مشخص کنید و در قسمت Plan name نام فایل پشتیبان.

بکاپ گرفتن از فایل و پوشه ها در File Backup

در File Backup همانطور که از نامش پیداست شما میتوانید از فایل و پوشه های موجود در درایو های ویندوز ۱۰ و.. خود که شامل اسناد، تصاویر، آهنگ، ویدیو و سایر فایل ها است به صورت حرفه ای بکاپ بگیرید. پس از طی کردن مسیر و انتخاب پوشه مد نظر محل ذخیره سازی در بخش پایینی نرم افزار سایر تنظمیات مثل انتخاب زمان، توضیحات و.. را انجام دهید و بر روی دکمه Proceed کلیک کنید.

نرم افزار EaseUS Todo Backup Free

ساخت دیسک Bootable برای زمانی که ویندوز بالا نمیاد – Create emergency disk

نرم افزار EaseUS Todo Backup Free
در این قسمت شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار دیسک بوت مخصوص برگرداندن نسخه پشتیبان بسازید این دیسک زمانی استفاده میشود که ویندوز شما بالا نمیاد و شما مجبورید از محیط Dos ویندوز را ریکاوری کنید.

To top