سرگرمی

معرفی فیلم: پست

فیلم پست

آخر هفته‌های خود را به تماشای فیلم‌های سرگرم کننده که توسط گیتی پلاس معرفی می‌شوند، بنشینید.

فیلم پست (The Post)

فیلم پست

خلاصه داستان:

این فیلم در مورد پنهانکاری بزرگی در تاریخ است که باعث شد چهار رئیس جمهور آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع فیلم مربوط به تابستان ۱۹۷۱ است که در آن زمان، اولین رئیس زنِ روزنامه‌ی واشینگتن پست، «کاترین گراهام» و سردبیر این روزنامه، «بنجامین سی. بردلی»، تصمیم می‌گیرند اسناد رسمی و محرمانه‌ی پنتاگون را چاپ کنند. پیش از آن نیز روزنامه‌ی نیویورک تایمز بخشی از آن استاد را منتشر کرده بود و دادگاه نیز دستور توقف انتشار آن را داده بود. این کار باعث شد روزنامه پست با دادگاه عالی آمریکا و حکومت ریچارد نیکسون درگیر شود…

این فیلم که برگرفته از اتفاقات واقعی است، ماجرای « رسوایی واترگیت » توسط روزنامه‌ی واشینگتن پست را به تصویر می‌کشد که سرانجام منجر به کناره‌گیری ریچارد نیکسون، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا شد.

مشخصات فیلم:

کارگردان: استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)

نویسنده: لیز هانا (Liz Hannah)، جاش سینگر (Josh Singer)

بازیگران: تام هنکس (Tom Hanks)، مریل استریپ (Meryl Streep)، سارا پلسون (Sarah Paulson)، باب ادنکیرک (Bob Odenkirk)، تریسی لتس (Tracy Letts)، برادلی وایتفورد (Bradley Whitford)، بروس گرینوود (Bruce Greenwood)، متئو ریس (Matthew Rhys)

سال تولید: ۲۰۱۷

کمپانی سازنده: فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox)، امبلین پارتنرز (Amblin Partners)، امبلین اینترتینمنت (Amblin Entertainment)، پاسکال پیکچرز (Pascal Pictures)، استار تراور اینترتینمنت (Star Thrower Entertainment)، دریم‌ورکس (DreamWorks Pictures)، رسانه پارتیسیپنت (Participant Media)

کمپانی منتشر کننده: فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox)

موسیقی: جان ویلیامز (John Williams)

ژانر: زندگی نامه، درام، تاریخی

امتیاز: ۷.۲/۱۰ در وب سایت IMDB

مدت زمان: ۱۱۶ دقیقه

پیشنهاد لینک دانلود

منتظر فیلم‌های بیشتر در هفته‌های آینده باشید.

To top