سرگرمی

فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad)

فیلم جوخه انتحار

آخر هفته‌های خود را به تماشای فیلم‌های سرگرم کننده که توسط گیتی پلاس معرفی می‌شوند، بنشینید.

جوخه انتحار (Suicide Squad)

فیلم جوخه انتحار

خلاصه داستان:

یک سال پس از مرگ سوپرمن، مامور اطلاعات، «آماندا والر» (Amanda Waller)، دولت را متقاعد می کند تا تیمی از جنایتکاران خطرناک زندانی با قدرت های خارق العاده تشکیل دهد. وی آن ها را در پادگان امنیتی ویژه به نام «بِل رِو» (Belle Reve) و تحت فرماندهی سرهنگ «ریک فلَگ» (Rick Flag) مستقر می کند تا از آن ها در ماموریت های فوق العاده پرخطر و مرگبار برای ایالات متحده آمریکا استفاده کنند. این زندانیان که همگی محکوم به حبس ابد هستند، در صورت موفقیت در این عملیات، ده سال از حبسشان کم می شود. بمب کوچکی از جنس نانیت نیز در گردن هر کدام از اعضا کاشته شده تا در صورت شورش و یا تلاش برای فرار، منفجر شود…

لازم به ذکر است که «جوخه انتخار ۲» («The Suicide Squad » معروف به «Suicide Squad 2») نیز در حال ساخت بوده و قرار است در ۶ آگوست سال ۲۰۲۱ اکران شود.

جوایز:

  • برنده‌ی جایزه اسکار بهترین چهره پردازی (گریم)
  • برنده‌ی جایزه ASCAP Film and Television Music Awards
  • برنده‌ی جایزه Broadcast Film Critics Association Awards بهترین بازیگر زن
  • و برنده و نامزد چندین جایزه دیگر

مشخصات فیلم

کارگردان و نویسنده: دیوید آیر (David Ayer)

بازیگران: ویل اسمیت (Will Smith)، جرد لتو (Jared Leto)، مارگو رابی (Margot Robbie)، یوئل کینامن (Joel Kinnaman)، وایولا دیویس (Viola Davis)، جای کورتنی (Jai Courtney)، کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara)، آدواله آکینویه آگباجه (Adewale Akinnuoye-Agbaje)، جی هرناندس (Jay Hernandez)، کارا دلوین (Cara Delevingne)، آیک بارینهولتز (Ike Barinholtz)، اسکات ایستوود (Scott Eastwood)، ازرا میلر (Ezra Matthew Miller)

سال تولید: ۲۰۱۶

کمپانی تولید کننده: دی‌سی کامیکس (DC Entertainment)، اطلس انترتینمنت (Atlas Entertainment)، رت‌پک انترتینمنت (RatPac Entertainment)

کمپانی منتشر کننده: وارنر برادرز (Warner Bros. Pictures)

موسیقی: استیون پرایس (Steven Price)

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

امتیاز: ۶.۰/۱۰ در وب سایت IMDB

مدت زمان: ۲ ساعت و ۳ دقیقه

پیشنهاد لینک دانلود

منتظر فیلم‌های بیشتر در هفته‌های آینده باشید.

To top