سرگرمی

فیلم پادشاه (The King)

فیلم پادشاه

آخر هفته‌های خود را به تماشای فیلم‌های سرگرم کننده که توسط گیتی پلاس معرفی می‌شوند، بنشینید.

پادشاه (The King)

فیلم پادشاه - پوستر

خلاصه داستان:

هنری شاهزاده‌ی وِیلز (Henry Prince of Wales)، که دوست صمیمی اش او را «هال»(Hal) صدا می زند، پسر بزرگتر و خودسرِ «هنری چهارم» پادشاه انگلستان است. هال که با سیاست های جنگ طلبانه‌ی پدرش مخالف است، زندگی اش را در خارج از قصر، در محله ای به نام «ایست چیپ» (Eastcheap) و روزهایش را صرف نوشیدن شراب و خوش‌گذرانی می‌کند.

وی پس از مرگ پدرش، وارث تاج و تخت می شود و سعی بر این دارد که انگلستان را از هرج و مرج رهانده و صلح را بر کشور حکمفرما کند. اما با شروع سلطنت، بایستی با دروغ و ریای درون دربار و همچنین دشمنیِ دیرینه و موروثی فرانسه نیز دست و پنجه نرم کند…

مشخصات فیلم

کارگردان: دیوید میشد (David Michôd)

نویسندگان: دیوید میشد (David Michôd)، جوئل اجرتون (Joel Edgerton)

براساس: نمایش‌نامه‌های «هنری چهارم» بخش یک و دو ( Henry IV, Part 1,Henry IV, Part 2) و «هنری پنجم» (Henry V) نوشته‌ی ویلیام شکسپیر (William Shakespeare)

تهیه کنندگان: دیوید میشد (David Michôd)، جوئل اجرتون (Joel Edgerton)، دده گاردنر (Dede Gardner)، جرمی کلاینر (Jeremy Kleiner)، برد پیت (Brad Pitt)، لیز واتز (Liz Watts)

بازیگران: تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، جوئل اجرتون (Joel Edgerton)، شان هریس (Sean Harris)، لی‌لی-رز دپ (Lily-Rose Depp)، رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn)

سال تولید: ۲۰۱۹

کمپانی تولید کننده: Plan B Entertainment, Netflix, Blue-Tongue Films, Porchlight Films

کمپانی منتشر کننده: نت فلیکس (Netflix)

موسیقی: نیکولاس بریتل (Nicholas Britell)

ژانر: زندگی‌نامه، درام، تاریخی

امتیاز: ۷.۴/۱۰ در وب سایت IMDB

مدت زمان: ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

پیشنهاد لینک دانلود

منتظر فیلم‌های بیشتر در هفته‌های آینده باشید.

To top