سبک زندگی

کتاب هنوز هم من (Still Me) اثر جوجو مویز

کتاب هنوز هم من

کتاب هنوز هم من (Still Me)، رمانی عاشقانه از جوجو مویز، نویسنده کتاب‌های پرفروش و شماره یک نیویورک تایمز، «من پیش از تو» و «پس از تو» است. او کتاب جدیدش در مورد قهرمان داستان، لوییزا کلارک، که ادامه‌ای بر رمان پرفروش «من پیش از تو» و «پس از تو» است، اولین بار در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۸ در بریتانیا چاپ کرد. این کتاب در مدت کمی پس از انتشار توانست مکان سوم آمازون را به خود اختصاص دهد.

خلاصه‌ای از کتاب هنوز هم من

لوییزا کلارک به نیویورک رفته و آماده‌ی شروع زندگی جدیدی است. او اطمینان دارد که می‌تواند این سرگذشت جدید را با آغوش باز پذیرفته و در عین حال ارتباطش را با دوستش «سام» که چندین هزار مایل با او فاصله دارد، حفظ نماید. او وارد دنیای خانواده‌ای بسیار ثروتمند، به نام لئوناردو گوپنیک و همسر دوم و جوانش اگنس با مجموعه‌ای بی‌پایان از کارکنان شد؛. لو مصمم است تا بیشترین بهره را از این تجربه بگیرد. بنابراین خودش را غرق در کارش و این موقعیت ممتاز از زندگی در نیویورک کرد. لو پیش از آنکه بداند چه اتفاقی می‌افتد، با طبقه بالای اجتماعی نیویورک در می‌آمیزد؛ جایی که او با «جاشوا رایان» ملاقات می‌کند، مردی که زمزمه‌ای از گذشته «لو» را با خودش به ارمغان می‌آورد.

در «هنوز هم من»، لو تلاش می‌کند که دو طرف زندگیش را با هم نگه دارد، او خودش را در موقعیتی پیدا می‌کند که حامل رازهایی است که باعث تغییری مصیبت‌بار در موقعیتش شده است. و هنگامی‌که این مسائل به وجود می‌آیند، باید از خودش بپرسد «لوییزا کلارک چه کسی است؟» و چطور می‌توان یک قلب را که در دو مکان است، با هم وفق دهد؟ او چگونه می‌تواند این شجاعت را پیدا کند که از قلبش پیروی کند؟

ترجمه فارسی

این کتاب را نیز مترجم‌های مختلفی به فارسی برگردانده‌اند. اما بهترین آن‌ها، ترجمه مریم مفتاحی از انتشارات آموت است.

مشخصات کتاب

  • عنوان: هنوز هم من
  • نویسنده: جوجو مویز
  • ترجمه: مریم مفتاحی
  • انتشارات: آموت
  • تعداد صفحات: ۶۱۶

نظر شما درباره این کتاب چیست؟ منتظر نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما هستیم.


منابع:

سایت جوجو مویز

کتاب هنوز هم من

To top