سرگرمی

معرفی فیلم: لوسی (Lucy)

لوسی

آخر هفته‌های خود را به تماشای فیلم‌های سرگرم کننده که توسط گیتی پلاس معرفی می‌شوند، بنشینید.

لوسی (Lucy)

لوسی - پوستر

خلاصه داستان:

داستان فیلم درباره‌ی زن آمریکایی جوانی به نام «لوسی» است که در شهر «تایپه» کشور «تایوان» تحصیل می‌کند. دوست پسرش «ریچارد»، برخلاف خواسته‌‌ی خود لوسی، وی را مجبور می‌کند تا محموله‌ی کیفی را به دست مردی کره‌ای به نام «آقای جانگ»، که رئیس باند مواد مخدر و خلافکار کره ای می‌باشد، برساند. کیفی که لوسی به دست آقای جانگ می‌رساند، ظاهرا حاوی کاغذهای اداری است، اما در واقع حاوی چهار بسته‌ی شیمیایی فوق العاده قدرتمند و با ارزش به نام CPH4 است.

سپس لوسی توسط افراد جانگ اسیر می‌شود و پس از به هوش آمدنش می‌فهمد که یکی از آن بسته‌های CPH4 را در شکم وی جاسازی کرده‌اند تا به صورت غیر قانونی به اروپا منتقل نمایند. غیر از لوسی، ۳ نفر دیگر نیز بدنشان حامل این مواد است. در حین سفر، در اثر ضربه‌ی یکی از قاچاقچیان به شکم لوسی، کیسه‌ی حاوی CPH4 پاره شده و مقدار زیادی از آن در بدنش پخش می‌شود. این ماده باعث فعل و انفعالات غیرعادی در بدن لوسی شده و توانایی‌های زیادی از لحاظ فیزیکی و ذهنی پیدا می‌کند …

مشخصات فیلم

کارگردان: لوک بسون (Luc Besson)

نویسنده: لوک بسون (Luc Besson)

بازیگران: اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، مورگان فریمن (Morgan Freeman)، عمرو واکد (Amr Waked)، چویی مین-سیک (Choi Min-sik)

سال تولید: ۲۰۱۴

کمپانی سازنده: EuropaCorp – TF1 Films Production

کمپانی منتشر کننده: یونیورسال استودیوز (Universal Studios)

موسیقی: اریک سرا (Éric Serra)

ژانر: اکشن، علمی-تخیلی، هیجان انگیز

امتیاز: ۶.۴/۱۰ در وب سایت IMDB

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

پیشنهاد لینک دانلود

منتظر فیلم‌های بیشتر در هفته‌های آینده باشید.

To top