سبک زندگی

چگونه یک تیپ پاییزی متفاوت و جذاب داشته باشیم ؟

چگونه یک تیپ پاییزی متفاوت و جذاب داشته باشیم؟
در فصل پاییز، چگونه یک تیپ پاییزی متفاوت و جذاب داشته باشیم ؟

در فصل پاییز که لباس های پاییزی را جایگزین لباس های خنک تابستانی می کنیم، بد نیست از اکسسوری هایمان نیز غافل نشویم.

همان طور که میدانید اکسسوری ها از جایگاه ویژه ای در دنیای مد بهره مند هستند.

یکی از بهترین ترفند های زیبا تر به نظر رسیدن، استفاده از کمی سلیقه و ست کردن لباس ها و اکسسوری ها با یکدیگر است.

اکسسوری در پاییز

در فصل پاییز با در نظر گرفتن آب و هوا و نوع پوشش متفاوت، استفاده از اکسسوری ها نیازمند دقت بیشتری می باشد.

با استفاده از اکسسوری ها لباس های ساده متفاوت تر دیده می شوند و شما می توانید یک لباس را با چندین اکسسوری متفاوت بار ها بپوشید و همچنان شیک به نظر برسید.

ست اکسسوری با لباس پاییزه

کلاه:

از کلاه هایی به سبک ملوانی و فرانسوی استفاده کنید. این کلاه ها هم در استایل زنانه و هم استایل اسپرت زیبا و شیک به نظر می رسند. استفاده از این نوع کلاه ها تیپ شما را جذاب و متفاوت تر خواهد کرد.

دستمال گردن:
دستمال گردن:

استفاده از دستمال گردن در عین راحتی، استایل شما را زیباتر نشان می دهد.

شما می توانید از یک تکه پارچه، دستمال سر کوچک و یا حتی روبان استفاده کنید. دستمال گردن را می توانید بسته به سلیقه ی خودتان گره بزنید و گره ی آن را پشت گردن و یا جلوی آن قرار دهید.

گردنبند و گوشواره:

استفاده از گوشواره های بلند اما نازک و ظریف در پاییز، گزینه ی مناسبی نمی باشد. در عوض می توانید از گوشواره های بلند اما بزرگ و یا گوشواره های چسبان استفاده کنید.

همانطور که میدانید استفاده از گردنبند های بلند نشان دهنده ی اعتماد به نفس در خانم هاست. در این فصل به علت پوشیدن لباس های ضخیم تر و پوشیده تر استفاده از این نوع گردنبند بسیار زیبا و جذاب می باشد.

گردنبند و گوشواره

همچنین بدانید هیچ نیازی به خرید زیورآلات گران قیمت نیست. زیورالات استیل، برنج و نقره، با توجه به قیمت مناسب تری که دارند می توانند به کمک شما بیایند.

کیف:

کیففصل پاییز بهترین زمان برای استفاده از کیف های کوچک می باشد.

 در این فصل اگر دانشجو هستید برای جلوه دادن به استایل خود از کیف دوشی استفاده کنید. این نوع کیف ها بدون هیچ دردسر و زحمتی شما را زیباتر نشان خواهند داد.

این دسته کیف های بزرگ برای کارمندان و دانشجویان طراحی شده که در عین جذابیت بسیار کارآمد می باشد.

کفش:

حالا وقت آن است که به سراغ کفش های خزدار بروید.

برخی از افراد در انتخاب کفش دچار سردرگمی می شوند. در این صورت بهترین راه استفاده از کفش های اسپرت است که استایل شما را زیباتر می کند و می توانید به راحتی آن را با دیگر لباس هایتان ست کنید.

کفش
عینک آفتابی:

عینک آفتابی در زیبا تر شدن تیپ و استایل شما بی نتیجه نیست. شما میتوانید از عینک آفتابی علاوه بر فصل گرم سال، در فصل های پاییز و زمستان نیز استفاده کنید.

با توجه به این که عینک ها با فریم های متفاوت و رنگبندی های زیادی وجود دارند، شما میتوانید بدون هیج دغدغه ای با استفاده از عینک آفتابی، خوش سلیقه و خوش تیپ به نظر برسید.

عینک آفتابی

در آخر…

بهتر است بدانید که رسیدن به یک تیپ و استایل شیک هیچ نیازی به استفاده از اکسسوری های گران قیمت و یا پوشیدن لباس های متفاوت ندارد. بلکه با کمی سلیقه، شما می توانید هر لحظه و هر کجا جذاب تر به نظر برسید.

To top